Hoe kan ik een 'clean install' voor bluetooth in Windows verzorgen?

Ik heb 2 verschillende BT-dongel's in een laptop gehad. (het betreft Windows 7)

De reden van overstap is dat de tweede aanzienlijk compacter is.

Nu loop ik tegen het probleem aan dat de drivers botsen.

Nu wil ik een 'clean install' doen maar niets tot zo ver lukt.

(als het niet hoeft; doe ik liever niet Windows compleet opnieuw installeren.)

Hij ziet ze allebei als generic BT-apparaat in Apparaten en printers maar er verschijnt geen BT-symbool rechts-onderin de taakbalk meer. (eerst waren het er twee die in conflict waren)

Ik heb dit al geprobeert/gedaan:
- besturing verwijderen in Apparaatbeheer
- Keys verwijderen in Regedit
- "Schoon opstarten"

Toegevoegd na 1 dag:
- In 'configuratie > Programma's' de BleuSolei software verwijdert.
- In 'configuratie > Apparaten en printers' de software verwijdert.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In het configuratiescherm kies je voor software en verwijder je alles wat met Bluetooth te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik ook al gedaan ^^
Ik heb het over een veel diepere clean ;)