Met dank aan Antwoordman.

Nee, dat gaat niet.
Het niet gebruiken van SMS voor noodoproepen heeft 2 redenen:
* de SMS-service wordt slechts voor 85 % als dienst gegarandeerd: je weet dus nooit of het bericht is afgeleverd
* tussen het verzenden en ontvangen van SMS-berichten kan een behoorlijke tijd liggen die dan verloren gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die kun je niet smsen en anders weten ze je gauw te vinden,want je kunt niet anoniem smsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
112 heeft geen sms-centrale, dus waarschijnlijk gebeurt en niets.