Wat moet je doen als je vriendin begint te roken?

Toegevoegd na 7 minuten:
Let op de categorie van de vraag !!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (18)

Lekker laten gaan, iedereen moet doen wat ie zelf wil. Als je vriendin wilt roken kun je je daar alleen maar bij neerleggen. Ik rook ook, mijn vriendin niet. Mijn vriendin kan hier niets aan doen behalve zich erbij neerleggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets, gewoon laten...

Die vriendin zal dat wel doen omdat ze dat wil...

Accepteren moet je doen of die vriendin verlaten, maar niet proberen haar te veranderen, want dan gaat zij bij je weg...

Toegevoegd na 6 minuten:
ga haar vooral niet vertellen dat het slecht voor de gezondheid is... ik veronderstel tenminste dat je een vriendin hebt die zo intelligent is dat ze dat wel weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeggen dat het slecht voor haar gezondheid is. En dat die er mee moet stoppen...

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe snel
Hoe beter..!

Toegevoegd na 2 minuten:
voordat het te laat word.
Anders kost allemaal centjes

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat is
zoder...

Toegevoegd na 3 minuten:
zonder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe belangrijk jij die vriendin vind ,ik persoonlijk heb zo'n hekel aan roken dat ik het zou uitmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rookt ze zelf of rookt ze sigaretten? In beide gevallen is het niet zo goed voor de gezondheid...

Zet een raampje open en steek een kaarsje op.

En bepraat met haar in hoeverre dit voor jou wel of niet acceptabel is. Want die afweging moeten jullie maken: accepteer je haar met sigaretten en/of accepteert ze jou als je problemen daarmee hebt. Want dat het je niet lekker zit lijkt duidelijk.

Toegevoegd na 49 seconden:
en bel de brandweer als ze zelf rookt en niet de sigaret.
itsme
14 jaar geleden
Je moet ze dan blussen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha precies
zet de brandslang erop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
deurtje dicht doen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van woede?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is zo'n seksueel grapje he.. maar goed ik zal braaf blijven.
112 bellen, misschien wil de brandweer dit 'vuurtje' wel (helpen) blussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er niks aan doen..!

Aleen maar zeggen dat het niet goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blussen!!!
uitblazen!!!
in een branddeken rollen!!!!

Toegevoegd na 12 uur:
Wat moet je doen als je vriendin begint te roken ? .................. Toch maar glijmiddel gebruiken

hij staat er tussen op de website goeiemoggel,het is een sms raadsel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Loctite 8191 - Anti frictie coating
Droogt snel en makkelijk in gebruik.
Geleverd in een spuitbus.

2. Loctite 8104 - Siliconenvet
Makkelijk in gebruik, pot of tube.
Zelfs goedgekeurd voor voedingsmiddelen.

Gaat heen en vermaak u :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oppassen dat ze geen vlam vat!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij jezelf blijven, niet gaan beschuldigen. Actie: eerst uitzoeken waarom jij er zelf problemen mee hebt, dan bedenken of die problemen onoverkomelijk zijn voor jou. Zo ja (kan ook zo maar dat ze niet onoverkomelijk zijn), dan dat aan je vriendin vertellen terwijl je jezelf als uitgangspunt houdt ("ik vind het verschrikkelijk dat ook ik nu zo naar rook stink", "ik wordt misselijk van het idee een asbak te moeten zoenen", etc). en dan: "Kunnen we hier samen een oplossing voor bedenken schatje?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan wordt het tijd om klaar te komen zodat je haar blust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch maar glijmiddel gebruiken!! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brandweer bellen!Of er een emeer water over heen gooien!